Diskuse

Hrdinové formátu Standy Grosse

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

T20e81r90e16z34a 70H14o34l76á

18. 4. 2015 21:59

Hm... moralizujete a přitom píšete, že je Kramný vrah? On už byl odsouzen? Něco jsem zmeškala? Jinak si myslím, že jste měla skončit přesně v tu chvíli, kdy jste přiznala, že tomu vůbec nerozumíte.

0 3
možnosti
JN

Jedni zveličují, druzí omlouvají. Vy jste "ti druzí". A my realisti o tomhle už nepřemýšlíme. Tohle se mělo řešit před volbami, kdy se stal premiérem.

1 1
možnosti
VH

Stanislava Grosse vidím úplně jinak. Odpouštět takovéto činy je důkazem slabosti. Lidé jeho charakteru by měli být dlouho ve vězení. 

http://vaclavhusak.blog.idnes.cz/c/458651/gross-prototyp-hochstaplera.html

1 0
možnosti

Přijmout Krista .. hmm..

Nikde jsem nečetla a ani neslyšela jeho omluvu. Jeho omluva zněla, že už ví, že se provinil tím, že nepřiznal z čeho je koupený jeho luxusn byt a kdyby to řekl ihned, předešel by tím dohadům a tedy se omlouvá, že byt zakoupil z poslaneckých náhrad...

Tohle je omluva? A on zločinec opravdu je..

Takže Grossovo přijmul jsem Krista asi bude - koupil jsem si odpustek, tak je vše v pořádku..

1 1
možnosti
LC

Gross rozhodně nepatřil k tomu nejhoršímu, co jsme na naší politické scéně viděli. Na závěr své politické kariéry pak provedl geniální makléřský tah. Trochu ho z té geniality tížilo svědomí, tak přijal Krista. Pak se vyzpovídal, dostal rozřešení a vše už bylo OK. Autorka blogu to považuje za hrdinství. Budiž. Pak ovšem máme v naší politice hrdinů, že bysme je mohli vyvážet.

5 0
možnosti
EP

Ještě napište, že ho zavraždili krvelační islamofobové.

0 0
možnosti
PK

Kéž bych se na to dokázal dívat ze stejného úhlu. Nemyslím si,že bych byl nenávistný člověk. Dokonce ani závistivý. Jen tady něco strašlivě zasmrdělo. Bůh snad Stanislavovi odpustil. Já to však nedokážu. Nicméně děkuji za Váš příspěvek, který mne donutil k zamyšlení. Váš názor beru, i když s ním příliš nesouhlasím.

1 0
možnosti
Foto

V pořádku, já také beru Váš názor, a nesouhlasím s ním. ;-)

0 0
možnosti
PD

Rád bych mu jeho přijetí Krista uvěřil, kdyby daroval charitě své miliony nabyté před zákonem sice asi legálně, ale před bohem ani náhodou, jinak je ten postoj spíše fraška. Jinak je mi líto, že umřel mladý člověk.

8 1
možnosti
AH

Nemyslela jsem si, že někdy budu souhlasit s něčím, co napíšete, ale právě se stalo. Překvapila jste mě, dneska mile. Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Už dlouho zase nepřekvapím, myslím si :-P. Děkuji a hezký den i Vám.

0 0
možnosti