Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95i23r61k53a 28H46o73n86c22ů 2674634201788

Ano, někteří primitivové slaví smrt jiných lidí ... vzpomínám na bouřlivé oslavy v arabském světě tehdy 11. září.

+4/0
29.8.2015 19:27
Foto

K72a59r77e50l 65R11a74d75a 9689664246357

Nevím, zda autorka je za propagandu placená, či zda se jí to přihodilo sámo. Ale nadpisy jednotlivých odstavců vypadají spíš na zadání a k němu vypracovanou omáčku. ale stojí to za pár poznámek.

Pod rouškou křesťanského pokrytectví

Kolonizátoři skutečně využívali bohatství Afriky, které místní obyvatelstvo využít neumělo. Nicméně kolonizátoři odešli a co udělali místní ? Začali se mlátit mezi sebou, a stvořili si takové poměry, ve kterých se hodně špatně žije. Docela pravdivá je poznámka, že Afrika nabízela otroky. Dokumenty hovoří o tom, že otroci byli odchytáváni svými spoluobčany a otrokářům prodáváni.

Nejsme o nic lepší, než před 70 lety

 Nejsme lepší, lidská povaha se nemění po tisíce let. Myslím, že tohle je něco, co invazní armáda silně podcenila. Nechali se ukolébat pověstmi, že Evropani jsou hloupí a impotentní. Že se vzdají bez boje a budou poslušnými otroky. Jen ať tomu dál věří. Bod pro nás.

Nejsme lepší, než jsou ti nejhorší z nich

Primitivní hlupáci tu samozřejmě také jsou, momentálně se zdá, že v EU mají hlavní slovo, ale všeho do času.

Jsme na rozcestí

To je pravda. Pokud budeme dál váhat, čekají nás nehezké události. Jde o to, zda budou nehezké pro nás, či pro invazní armádu.

+1/0
29.8.2015 19:18

K14a89r46e26l 56B39e52d51ř41i37c96h 7933293703631

Když nevíš co s problémem a jak ho řešit, nazvi ho "výzvou".

Takže nezvladatelná uprchlická vlna je nyní VÝZVOU pro Evropu.

A jak píše autorka: "Pokud (Evropa) tuto výzvu přijme a nechá se ní transformovat do nové, barevnější podoby, přežije, a posilní ji to".

Sice nikdo neví co si pod tím konkrétně představuje (možná ani autorka sama), ale budí to zdání moudra.

0/0
28.8.2015 21:01
Foto

J70a90r41o11s68l94a77v 61P67t66á33č88e94k 4472859831604

Druhým paní Maruškinová vyčítáte, že pro pár islámským radikálům strkají všechny muslimy do jednoho pytle (což většina lidí nedělá) a pak kvůli pár blbcům na facebooku odsuzujete celou naší civilizaci? Nejste schizofrenik?

+4/0
28.8.2015 19:38

V31o47k82o31u31n 47V62l49a13d70i38m45i62r 8822308939478

Nemluvil bych za cely narod. Ale ti co se zde jako narod reprezentuji o sbe prozradili, co jsou zac.

0/0
28.8.2015 17:34

J83i36ř65í 54S39v35o37b77o58d33a 9495568133556

Podle posledních zveřejněných informací byla v souvislosti se smrtí těch uprchlíků zatčena trojice Bulharů, z nichž jeden je původem z Libanonu a druhý je Afghánec. Pochopitelně, že se z toho nedají vyvozovat žádné obecné závěry, ale minimálně pro tento případ se dá jeden závěr vyvodit – nejméně na životech uprchlíků záleželo lidem, kteří sami kdysi byli uprchlíci. Jak už jsem řekl – nedá se z toho vyvozovat obecný závěr, ale osobně jsem přesvědčen o tom, že něco obecného v tom je. Ve Středozemním moři totiž také umírají uprchlíci rukama lidí, kteří jsou krajany uprchlíků.

Řekl bych, že to názorně ilustruje celospolečenský marast, který panuje v zemích, odkud uprchlíci odcházejí – lidský život má jen malou hodnotu. A tento marast je nejen v hlavách převaděčů, ale i v hlavách uprchlíků.

Zkusil jsem si představit, jakým způsobem uvažovalo těch více než sedmdesát běženců, kteří se cpali do té malé dodávky. V jejich hlavách musela hodnota cíle (někam se dostat) naprosto převážit nad pudem zebezáchovy, nad logikou minimálního prostoru i nad hodnotou života svého i života blízkých. Jinak si to nedovedu vysvětlit – protože běžencům v Evropě nejde o život, o život jim začlo jít až v té dodávce. Stejný princip pozorujeme u běženců, kteří chtějí proniknout tunelem mezi Francií a Británii. O život jim jde až v okamžiku, kdy opustí uprchlický tábor a rozhodnou se násilím tunel zdolat. To není cílevědomost, to je šílenství.

+7/0
28.8.2015 16:14
Foto

K52a45r72e80l 87R41a49d53a 9789604656347

Když si sedmdesát lidí vleze do vzduchotěsného chladírenského vozu, vypovídá to hodně o jejich inteligenci a o možném přínosu Evropě.

+1/0
29.8.2015 19:38

J49a26r14d83a 12N94o56v43á11k 7573934755183

Za smrt 50 uprchlíků jste přímo odpovědni Vy, zastánci přijímání ilegálních uprchlíků. Kdyby věděli, že je nepřijmeme, nebo že musí mít prvně práci zajištěnou, aby se do Evropy dostali, vůbec by nejeli a nezemřeli ožebračeni v rukou pašeráků. Tleskám, sluníčkáři jako masový vrazi. très bien R^ Fakt ňoumové

+9/0
28.8.2015 13:52

L57a92d52i87s39l98a55v 66N82á92d26v20o48r16n16í63k 6404575157886

..řečeno drsně...ale pravdy je v tom hodně....R^

+1/0
28.8.2015 13:56

G15e84o21r73g 74K30o54m10b69e53r93e51c 9954721406471

Karma R^

+1/−5
28.8.2015 12:16

L96i65b49o60r 19R66a66š33t86i72c62a 2871506785709

Proboha za co?

+4/−1
28.8.2015 12:52

P10e88t86r 12T71o81m78e22k 8180545557964

To on neví.

+4/0
28.8.2015 12:55

P38e97t74r 24T75o75m67e66k 8730175537784

Pane Polický, znova se vás ptám, když tvrdíte, že odpovídáte. Vy obhajujete kvóty a když se vás zeptám, co až se kvóty naplní tak mlčíte. Proč ? Vy nevíte, kolik migrantů do Evropy proudí a bude proudit ale přijal byste všechny. Vy jste nebezpečný člověk, jehož cílem je zničit tradice Evropy a vlastně zničit Evropu celou.

+9/−1
28.8.2015 12:04

J47i27ř87í 85S11v66o66b58o89d81a 9935628183706

Paní Maruškinová, píšete o sobě, že "vedete malý penzion v Maroku". Myslím, že by bylo vhodné se podívat na tuto zemi trochu podrobněji.

Po roce 1948 a zejména po roce 1967 a 1973 odešlo z Maroka přes 250 000 (dvě stě padesát tisíc) Židů, přičemž podstatná část z nich zachránila holé životy. Byli tam doslova vražděni na ulicích, jejich majetek byl vyrabován. Dnes jich tam je jen nepatrný zbytek. Nic Vám neříkají opuštěné židovské čtvrti ve Fezu nebo Marakéši? Ovšem i ti, kteří tam ještě zbyli, jsou cílem teroristických útoků. Stačí uvést jen události po roce 2000. Například několikanásobný útok v Casablance roku 2003, při němž bylo zabito asi čtyřicet lidí a sto zraněno. Další větší útok se odehrál 28. dubna roku 2011, kdy bylo zabito 16 lidí a kolem dvaceti zraněno. Tento útok byl směřován na turisty.

Ke cti marockých úřadů slouží dlouhá řada zmařených teroristických útoků (zvláště v posledních pěti letech) – to však zároveň svědčí o tom, že v Maroku operuje mnoho teroristických organizací – občas někoho "solitérně" podříznou nebo ukamenují. Takzvaná "Marocká islámská bojující skupina – GICM" je také odpovědná za vlakový atentát v Madridu z roku 2004, při kterém zahynulo přes 190 lidí a více než 1700 bylo zraněno.

Oficiální představitelé Maroka se k této problematice často vyjadřují zcela nevěrohodně, protichůdně a nekonzistentně. Dalším problémem Maroka (stejně jako všech zemí severní Afriky) jsou tisíce občanů, kteří bojují v řadách tzv. Islámského státu. To samozřejmě pověsti Maroka neprospívá, protože to znamená, že okruh lidí spřízněných s těmito bojovníky (především jejich rodina) může mít rozsah minimálně desítek tisíc osob. Marocké bezpečnostní složky se snaží tyto lidi zatýkat již přímo na letištích (stejně jako v Tunisu, v Egyptě, v Libyii atd.). A v těchto zemích se s nimi rozhodně nemazlí, a tak utíkají – do Evropy.

Myslíte si, že Česká republika je horší, než Maroko? Kdo Vám zajištuje obživu? Maročané nebo evropští turisté?

+10/0
28.8.2015 11:55
Foto

K67a65t27a53r40í16n63a 69M38a35r22u58š86k21i82n22o95v91á 2441176637538

Co je to za série otázek? Živí mne můj zaměstnavatel a v přeneseném významu bohaté africké rody z frankofonní Afriky. Když už vás to tak zajímá. Jinak palec nahoru za přínosný příspěvek a několik faktů.

0/0
28.8.2015 13:01

L92i92b20o51r 87R95a16š55t13i22c15a 2151176115489

Faktů svědčících o Vašem chybném postoji...

+3/0
28.8.2015 13:03

J30i76ř47í 25S77v88o61b72o52d79a 9545748763856

Já jsem po Vás samozřejmě nechtěl nějaké podrobnosti ohledně Vašeho zaměstnání ani jsem se Vás v tomto ohledu nechtěl nějak dotknout. To, že jste našla pracovní uplatnění v Maroku, lze spíše považovat za obdivuhodné. Lidé momentálně směřují opačným směrem.

Ty otázky týkající se toho, kdo Vám zajišťuje obživu, jsem formuloval spíše řečnicky. Vycházel jsem z toho, že pokud pracujete v turistickém oboru a k tomu v Maroku, tak pravděpodobně bude Váš výdělek (resp. výdělek Vašeho zaměstnavatele) závislý na turistické klientele z Evropy. A proto jsem uvedl názor, že není dobré kritizovat Evropu, pokud na ní závisí moje mzda.

Avšak i ta Vaše informace o tom, že Vás živí "bohaté africké rody z frankofonní Afriky" je poměrně zajímavá. Potvrzuje skutečnost, že pozitivní vliv Evropy se prostě nedá popřít.

+2/0
28.8.2015 15:46
Foto

K12a27t11a16r23í71n34a 42M88a28r66u62š81k31i10n53o81v14á 2811726757248

Zdržet se kritiky z důvodu, že mne kritizovaný živý, pokládám za nesmysl. To je typický postoj Čechů, který pokládám za nekonstruktivní a nic neřešící - mlčet jen proto, abych neztratila práci, byť se mi děje příkoří. 

A pokud mi moje kritika Evropy způsobí, že přijdu o těch pět Čechů, kteří by eventuelně zavítali do mého penzionu, tak to je představa úsměvná. Kritizovat se má hlavně to, co lze ovlivnit. Takže kritizovat Evropu a ČR nepřestanu. Přece jenom ten region znám lépe, než ten africký. 

Pozitivní vliv Evropy na Afriku nepopírám, pozitivní vliv Afriky na Evropu taky ne.

0/−2
28.8.2015 20:36

J90i85ř64í 41S29v66o70b43o30d38a 9695118933146

Naprostá většina lidí je smrtí těch uprchlíků a nejen jich, naprosto zděšena. Rozhodně nelze vytvářet obecné závěry z primitivních názorů frustrovaných jedinců na sociálních sítích.

Ta událost ukazuje na zcela nepředstavitelný rozsah problému, kterému Evropa čelí a čelit bude.

Pro Váš článek je charakteristická naprosto deptavá a doslova temná a beznadějná kritika vlastní společnosti. Přitom právě bez humanitárních aktivit nejrůznějšího druhu, které financuje a organizuje Západ, by ve světě nepřežily stovky milionů lidí. Žádná společnost na tomto světě nemůže Západu ohledně mezinárodní pomoci konkurovat – a Česká republika rozhodně nezůstává pozadu. Jen malý příklad – stačí si vzpomenout na to, jak obrovské finance i lidské zdroje věnoval Západ na pomoc při likvidaci následků zemětřesení v Nepálu.

Naše společnost rozhodně není tak špatná, jak se ji snažíte vykreslit. Naopak. Je tak lákavá a atraktivní, že do ní směřují lidé z celého světa. Jak tvrdí Petr Robejšek: "Evropské společnosti se staly úspěšnými právě proto, že fungovaly jejich vlastní hodnoty a že jejich elity byly schopny tyto hodnoty opravdu prosazovat."

Co se týče "konce západní civilizace", tak velice dobře to definoval opět Petr Robejšek: "Evropské hodnoty mají v sobě velký potenciál pozitivní energie, ale zároveň, podle toho, kdo je používá, i potenciál zničující. Zejména co se týče zmíněné hodnoty tolerance – to je časovaná bomba, protože tolerovat se dá úplně všechno – a v tu chvíli je konec se západní civilizací. To znamená, že my musíme být tolerantní po určitou hranici. A tu hranici neurčuje ten příchozí. Tu určujeme my, a nebo jsme se vzdali. Potom jen čekáme na to, až západní společnost bude vytunelována nějakou jinou společností … Když neudržíme svoje hodnoty, neudržíme svoji kvalitu života, nebudeme tak atraktivní, jako jsme byli doposud, a zároveň samozřejmě zničíme sebe sama. To je něco, co od nás nikdo nemůže žádat."

+14/0
28.8.2015 11:23

M97i93l38e24n86a 87M29a58t24e17j40o71v98i96č50o92v14á 4193860291199

Milá slečno, nemyslím si, že jsem xenofob, rasista či dokonce fašista, přesto si myslím, že v Evropě tak kulturně vzdálené nárorodnosti v tak masovém měřítku nemají co dělat. Mezi muslimy mám známé, kterých si vážím a jistě jsou i v jejich kultuře hodnoty, kterými by nás mohli obohatit - třeba vztah k dětem a soudržnost rodin. Mluvím o těch kulturních pokrokových rodinách, a ti, které já znám, v Evropě vystudovali, ale po studiích se vrátili pěkně domů zvelebovat svůj domov. Opravdu si myslíte, že teď k nám míří výkvět jejich společnosti, který by mohli něčím pozitivním Evropu obohatit? Vy, jako znalá reálií Blízkého východu byste měla vnímat ty kuturní rozdíly. Nedohledám teď přesnou citaci, ale zaznamenala jsem reakci nějakého státníka, myslím ze Sůdánu, který se omlouval Evropě za stávající exodus a přiznal, že do Evropy mezi uprchlíky míří spodina jejich společnosti, ti, kteří utíkají před zákonem ve svém domovském státě, ti, kdo doma loupili, vraždili a kradli. Co myslíte, že budou dělat v Evropě? Neříkám, že jsou všichni uprchlíci takoví, ale věřím, že jsou mezi nimi a že s nimi budeme mít velké problémy, i kdyby těch "špatných" bylo třeba jen deset procent.

+10/0
28.8.2015 11:22

A29l58e40š 14S74z27a84b45ó 3333219308161

co na  VÁS uprchlíci prozradili .....

porovnáváte neporovnatelné 

zamindrákovaně otevíráte náruč všem lidem a o možných důsledcích ani zmínka (nemoci, zvýšená kriminalita - viz. Francie, Německo, Anglie, Švédsko, obrovské ekonomické ztráty ruku v ruce s nárůstem nezaměstnanosti  a nakonec se nabízí to nejhorší daleko větší možnost podhoubí pro teroristické útoky)

jste tedy takto lhostejná k naší budoucnosti a bezpečnosti ale hlavně k budoucnosti našich dětí 

řešení či alespoň náznak k němu nenabízíte (tak jako k ničemu, dodnes nikdo z těch co takto káží nedokázal najít řešení k daleko menšímu a přesto pro nás obrovskému problému a tím je Romská otázka, toto ale platí tak nějak celoevropsky )

obviňujete lidi celkově z radostí nad smrtí uprchlíků (víte co je stud? pokud ano tak sem rozhodně patří!!!!!!! to vy zde podle několika ohlasů soudíte a házíte lidi do jednoho pytle)

Vy někoho (p. Konvičku) nazvete novodobým Hitlerem (ačkoliv s tím pánem nesouhlasím zdaleka ve všem, tak jsem takovéhoto přesvědčení nenabyl a myslím, že ani většina lidí co od něj něco četla a nebo s ním přišla do styku)

dále to vše jen ukazuje, že chcete být oblíbená u jistých stejně smýšlejících lidí a vidíte vše jen černobíle, neboť diskutovat a dobrat se něčeho společně s Vámi nelze - buď jste pro uprchlíky a nebo stojíte proti NÁM (což mi připomíná jiného vůdce evropsko-asijského formátu)

+6/−1
28.8.2015 10:43

M48a82r19t53i58n 87L36a77c42o 7713566118

S*ať si do vlastného hniezda, nazývať sa kresťankou a súčasne velebiť všetko nekresťanské, nazývať islam ďaleko civilizovanejším (citujem autorku:"...daleko civilizovanější islám nás jednou převálcuje. Přinejmenším už tím, že mají slušnější oblečení, lepší nápoje a kvalitnější maso.). 

Všetko sú to príznaky modernej formy poruchy osobnosti nazývanej odborne oikofóbia. :-/

+11/−1
28.8.2015 10:19

J57o67s73e91f 37P34a60r23á73k 7931776443961

Velká karma. Tyto události nám nastavují zrcadlo nás samých. je to víc než poučné.

+3/−5
28.8.2015 9:58

T19o21m69á44š 23F89i94r19b65a59c24h40e49r 9540310594510

Sohlasím. Pouze hloupý člověk dokáže dávat karmu a pouze konstatovat, aniž by hledal nějaké řešení problému.

+3/0
28.8.2015 10:05
Foto

K75a57t11a39r56í17n53a 91M17a98r60u16š41k53i14n74o55v49á 2751666437298

Děkuji.

0/0
28.8.2015 13:02

T80o60n90d90a 17H58e61j87l79í38k 1638323289307

Za smrt tech 70 lidi mohou lide, kteri nechteji duslednou ochranu hranic, stejne jako ti, kteri by prijali kazdeho. Tedy i vy.

Pokud by ti lide radne cekali v uteceneckych taborech v egypte, turecku atd, tak by nezemreli.

+9/0
28.8.2015 9:58

L43i66b61o14r 26R52a15š90t44i13c34a 2151196655929

Vadí Vám, že v internetových diskusích se několik jedinců vyjadřuje primitivněji k smrti cca 50 ilegálních tedy zločineckých imigrantů.

Proč Vás nepohoršují miliony muslimů co jásají nad každým zabitým nevěřícím? Co radostně tančili na ulicích po smrti 3500 nevinných lidí v Twins - například.

+20/0
28.8.2015 9:24

J14a54r92d17a 56N75o49v48á64k 7983934395293

Protože tančila s nimi. Muslimové jsou celkem nevybíraví a ona by si jinak "neužila".

+2/0
28.8.2015 14:35
Foto

J28a31r52o19s35l83a40v 87P86t71á49č90e24k 4892269871664

Na tohle Vám neodpoví. Paní Maruškinová, pan Polický a celý ten jejich spolek oikofobů, cokoliv, co se jim nehodí do krámu, ignorují.

+1/0
28.8.2015 19:50
Foto

P11a49v95e93l 74J83o69s24e70f 53A92b28e95r14l31e 4227843716226

Nevím jestli se dá ještě po přečtení takových blogů brát vážně úsloví blahoslavení chudí duchem. To by totiž programově neměli škodit...

+4/−2
28.8.2015 9:22

J59i24ř79í 34M34o14t26e82j52l26e42k 3841332593972

Hlavně to chce přesně pochopit co set tím "Blahoslavení chudí duchem" myslí. Rozhodně to neznamená, že by blahoslaveni byli nějací duševní zamrzlíci, ale to, že blahoslaveni jsou ti, kteří jsou pokorní. A pokorným bude patřit království nebeské. Ale o nějaké pokoře jsem zatím u našich imigrantů a jejich zastánců neslyšel. Já před něčím utíkat, tak jsem vděčný za každou pomoc a ne že si budu vyskakovat a dávat požadavky.

0/0
28.8.2015 16:26
Foto

J96a54r42o35s52l47a81v 93P63t40á47č68e90k 4662289771384

To je velmi zajímavý a novátorský výklad něčeho celkem jednoznačného. Chudí duchem je eufemismus pro lidi dříve označované za blázny. Dnes bychom o nich spíše řekli, ze jsou mentálně zaostalí případně retardovaní. Za chudé duchem byli považováni i lidé s různými duševními poruchami. Obě skupiny lidí takto označovaných spojovala jedna vlastnost a tou je absence rozumového řízení vlastního chování, tudíž se nepřetvařovali, nelhali, nepodváděli, nebo to dělali s dětinskou naivitou, takže nikoho neobelhali. A protože prakticky nebyli schopni chování v té době považované za hříšné (lhaní, podvádění apod...,) tak jim bylo přisuzováno vstoupení na nebesa. Trochu jsem to zjednodušil, ale doufám, že Vám to i tak pomůže k pochopení tohoto rčení.

0/0
28.8.2015 20:09

J28i13ř37í 51M31o24t71e88j57l10e26k 3961382673692

Je smutné, že původní význam je považován za novátorský. S těmi duševně zaostalými to vzniklo v nějaké ateistické hlavě. Schválně se zeptejete nějakého flanďáka jak to je.

0/0
28.8.2015 23:23
Foto

J68a97r17o75s79l58a28v 74P77t30á25č93e85k 4452359261344

Tak tento výklad jsem neznal. Podle Izaiáše znamená duch [lat. spiritus] pýchu člověka a chudý Duchem je tudíž chudý pýchou = pokorný.

0/0
29.8.2015 2:32
Foto

J47a13r66o29s32l55a75v 40P70t46á94č46e64k 4962359721774

Ale jinak s tou pokorou u velké části migrantů máte pravdu.

0/0
28.8.2015 20:15

M10o92j59m51í97r 78R98o37d59e31n 6156295845537

Zde se spíše prozradili vaše ne-životní zkušenosti a to že věc nevnímáte odosobněně a z perspektivy osudu společnosti, jejich, hodnot, zákonů a o co se má sama postarat aby uhájila svoji existenci jež se neměří na lidský život a ani na krátký čas než člověk duševně dospěje někde mezi 35- 40 lety., navíc člověk si nepamatuje mnohdy co bylo včera, postrádá časovou kontinuitu... . 

Tohle je právě příčina proč je svět tak pořád rozvrtaný a je to dokola jen kulisy se mění. Po vás přijde další mladý ročník a bude to na novo.

Nejde o uprchlíky ale o světový exodus jež zažívá USA, Austrálie, kde je to podněcováno rozpadem  snah o sociální rovnostářství jež zcela vyplnil jejich země a uvrhl do mafiánství, Jižní a Střední Amerika a nebo si chtějí přisvojit zásluhy mnoha generací před námi zde v Austrálii.

Čína si ekonomicky podmanila Afriku a tohle jsou pak důsledky.

Ta malá početná část kam by vlastně měl směřovat naše pomoc je do Sýrie. Zde se opět do nešťastné role dostalo Německo Evropu a jeho slepá a hluchá politika daná poválečnou výchovou  k toleranci a  pomoci bližnímu, uvede Evropu do další katastrofy verze III a vydatně tomu napomáhá kancléřka Merkelová, neuvědomuje si zcela jakou šíři a hloubku a kořeny má současný exodus, neuvědomuje si co je její země schopná unést, co jsou schopni unést okolní země a sama devastuje pomoc v tom směru, že se nakonec nedostane těm potřebným, neboť jejich místa zaplní ekonomičtí uprchlíci, singl muži ... . 

Ztrácí navíc kořeny a úctu k předkům neboť sklízí jejich plody snažení a nemá je takto lacino rozdat a prodat životy budoucích generací.

Nulovou validitu mají diskuze v anonymním prostoru internetu, jak se dříve říkalo papír snese vše. Další je zde sílící frustrace z nečinnosti vlády a okolních státníků kdy se doslova projíždí možnost efektivně situaci stabilizovat a řešit, což se pak odráží ve zhoršujícím se stavu exodu a jeho následků.

Německo nás a Evropu vlastně zatahuje do III války ... .

+3/−1
28.8.2015 9:09

Z32d83e91n58ě35k 10B49á45r51t40a 6454187229334

Karma.Jak řekl i německý prezident,je to výzva pro celou Evropu.Češi nabízejí jen hysterii,nenávist a vyvolávají Hitlera jako svého spasitele.Ti největší hlupáci,pokládající se za velké vlastence ani nepochopili,že uprchlíci jsou stejné lidské bytosti jako oni.Hnus v diskuzích a demagogie na blogu jen ukazuje,že bychom se měli bát víc sebe samých než uprchlíku.Stačí jeden vudce,co dokáže zahrát na ty nejnižší lidské pudy a Češi jsou jeho,řvoucí fanatický dav ovládaný hysterií...tak podobný nadšeně hajlujícím nacistum...

+5/−12
28.8.2015 8:55

M22o32j89m31í18r 44R42o66d81e49n 6336665915717

Zde ale spíše než o nás Češích prozrazujete šířku a perspektivu vnímání věci a svůj vnitřní postoj a schopnost pracovat s informacemi v určitých rovinách a zákonitostech. Tedy je to čistě o Vás a o vaši hysterii která zde ve skutečnosti není. To by byly polepené ulice, rozbité výlohy, vypálené čtvrti, demonstrace, domobrana, různé skupiny.

Jestli se opíráte jen o internetové diskuze ... . 

Tohle vnímání vede do pekel ... .

+6/−2
28.8.2015 9:14

Z34d69e20n84ě91k 71B62á72r47t10a 6714387639504

Ano,opírám se jen o stoku internetových diskuzí a hodnotím virtuální svět.Je otázky jaký by byl ten skutečný,kdyby šlo opravdu do tuhého a víc uprchlíku by se objevilo i u nás.S realitou jsem zatím spokojen.Poslední pruzkum,Okamora 2procenta,Usvit 0,3 procenta a budoucí premier Konvička zatím není nikde vidět ani další strany vezoucí se na hysterii....

+4/−1
28.8.2015 9:35

M28o16j88m66í75r 10R47o97d25e97n 6756195895267

Problém je jinde a zanechali nám je totality. Před druhou světovou válkou zde byl čirý kulturní, duchovní a duševní život a prostor pro osvícené  osobnosti jako byl například Čapek a další, jež chápali ducha doby ... . Dnes ?

0/−2
28.8.2015 10:28

L19i19b11o43r 57R73a27š70t35i33c29a 2601746485849

ivcrn/bpi shromáždili za cca měsíc 200 tis ověřitelných podpisů konkrétních osob.

Podle toho, která instituce a jak to zjišťovala, tak proti imigraci najmě muslimů je 70 - 90% obyvatel.

Zaměňovat to za průzkum volitelnosti exota Okamury co chválil komunismus je zřetelné "virtuální" (=selektivní) vidění světa.

3:178 Nechť si ti, kdož nevěří, nemyslí, že odklad, který jsme jim povolili, je pro ně dobrý; povolili jsme jim odklad jen proto, aby hříchy své ještě rozmnožili, a je očekává trest zahanbující.

+2/−1
28.8.2015 11:03

L63i37b97o37r 79R89a33š57t79i65c46a 2241346975239

I Hitler byl stejná lidská bytost jako my. 

A měl muslimy za spojence, muslimuvé mu poskytli i celou jednu divizi.

Na druhou stranu vidím manifestace ivcRN/BPI, kde se důrazně od nějakého hajlování distancují a jen v souladu s ústavou požadují zákaz hnutí směřujícího k potlačení lidských práv a svobod.

+6/−1
28.8.2015 9:22

Z24d45e78n38ě84k 56B90á31r98t88a 6664897949924

Muslimové mu poskytli celou divizi a ty ostatní divize byl kdo...no přece my,mírumilovní vyspělí civilizovaní křestané.To byli z 99 procent hlavní Hitlerovi spojenci...

+2/−1
28.8.2015 9:27

L29i75b66o36r 21R28a72š22t53i82c66a 2301786625849

Zábavné.

A ti "křesťanští" vojáci Wehrmachtu válčil jistě proto, že byli svou pevnou vírou ve svou verzi bohů z Nového Zákona motivováni k zabíjení nevěřících neb Ježíš jim přikázal:

----

2:217 Dotazují se tě na posvátný měsíc a na bojování v jeho průběhu. Rci: „Bojovat v něm je hřích těžký, avšak odvracet od stezky Boží, nevěřit v Něj a v Mešitu posvátnou a vyhánět obyvatele jejich z ní je ještě těžší hřích před Bohem; svádět od víry je horší než zabíjet. Nevěřící nepřestanou proti vám bojovat, dokud vás neodvrátí od náboženství vašeho, budou-li toho schopni. Pro ty z vás, kdož od náboženství svého odpadnou a jako nevěřící zemřou, marné bude jejich konání na tomto i onom světě - ti ohně obyvateli se stanou a nesmrtelní v něm budou.

Amen.

+1/0
28.8.2015 10:53

M24a51r41t40i66n 51K11a45v95k23a 4656431272952

Jestli jste byl v SS, tak je to vaše věc, ale nemluvte za nás ostatní. Mimochodem, zrovna divize SS jsou docela špatným příkladem, protože příslušníci SS se zříkali křesťanské víry a přijali pseudogermánský kult, včetně určitého druhu okultismu. To je jedna věc. Druhá věc je, že za členství v NSDAP a jednotkách SS byla Exkomunikace latae sententiae

+6/0
28.8.2015 11:41

M49a40r87t46i64n 25Z76í98t22e78k 5971502111906

Jděte se už vycpat Bárto. Demagog jako vy, bude něco plácat o demagogii. To je chucpe největšího kalibru...

+2/−1
28.8.2015 9:27

M95i70l63e77n37a 45M83a47t35e58j38o51v28i40č69o23v55á 4833540261149

Ani v rámci České republiky nejsou všichni stejné bytosti, někteří se snaží vytvářet hodnoty, v rámci možností se uživit svými vlastními silami a legálními prostředky a jiní jim ubírají, omezují je, ještě jiní porušují zákon a vysloveně škodí. Pokud se podaří takové jedince odhalit a dokázit jim, že společnosti škodí, společnost je vyčlení, zavřeme je do vězení. Ale uprchlíky navrhujete přijímat bez podmínečně bez rozdílu. I mezi nimi budou různé kategorie lidí a měly by se rozčlenit.

+1/0
28.8.2015 11:33

M51i78r83o23s47l18a25v 39K61u42l26h50a19v49ý 5349582871

Bavíte se dobře?!! Jen parafráze na Váš výlev: kolik času zbývá, než nějaký svalnatý, dobře živený mladík, si vezme násilím nějakou ženu? A že se tak při určitém počtu stane nám ukazují statistiky ze států, kam už nalezli.

Ne, že bych Vám to přál, ale bylo by spravedlivé, kdybyste byla první na řadě.

+8/−1
28.8.2015 8:45

J16o80s21e12f 15P38a18r23á96k 7451386973331

Morbidní spravedlnost ...ale co jiného od Vás čekat?

0/0
28.8.2015 10:03

L24i94b83o86r 53R91a79š64t89i37c67a 2181726265229

Pokud si vzpomínám na její výrok, tak psala něco o tom, že ženy to CHTĚJÍ

0/0
28.8.2015 10:54



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.